HTML

Memorabilis

Emlékeztetőül

Friss topikok

Linkblog

Archívum

09.
január

Csak úgy

majmune  |  1 komment

1985-ben érettségiztem, kaptam mellé egy villamosgép-szerelői szakmunkás-bizonyítványt is - tanáraim szerint nem igazán érdemeltem meg, mivel én voltam az egyébként kiváló iskola történetének legtehetségtelenebb diákja. Ez így is volt, de mivel magyar meg töri versenyeket nyertem szakmányban, elnézték.

Az érettségi évében utaztunk ki apámmal a svéd rokonokhoz, ahol az unokatesóm már az első nap felvetette, hogy ne menjek vissza: jó szakmám van, ott keresik, ő segít a cégén keresztül, és ha minden jól megy, három év alatt svéd állampolgár lehetek.

Nem igazán gondolkodtam el az ajánlaton - bár lenyűgözött, hogy akkor és ott vehetek banánt, ahol és amikor akarok -, és kb. azt válaszoltam, hogy kultúrafüggő vagyok, azért jelentkeztem magyar szakra az egyetemre, mert ott vagyok otthon - a gépek annyira nem érdekelnek.

Totál hülyének nézett.

Ma már én is magam.

Címkék: Svéd

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csevely.blog.hu/api/trackback/id/tr368255410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MorGorilla · http://dulifuli.blog.hu 2016.01.09. 20:24:00

Ez is megszületett :) Most már akkor jó lenne folytatni.
süti beállítások módosítása